Volkswagen TRP P-U EH DSG 4M

Volkswagen TRP P-U EH DSG 4M

CCM15G - WV3ZZZ7JZKX020109
  • Notering
  • Favorit
  • Jämför
  • 2019 Modellår
  • Lätt lastbil Typ
  • Vit
    Färg
  • Diesel Bränsle
  • Automat Växellåda
  • 4WD Drivhjul
  • 150 HK Hästkrafter
  • 6.7 l/100km Förbrukning
  • 176 g/km Utsläpp
  • 12 057 mil Mätarställning
  • 2 Ägare Brukare
  • 8 Händelser I Historiken

Jag vill veta..

Liknande lätta lastbilar till salu

Fordonsdata

  • Registreringsnummer CCM15G
  • Chassinr / VIN WV3ZZZ7JZKX020109
  • Fabrikat Volkswagen
  • Modell TRP P-U EH DSG 4M
  • Fordonsår / Modellår 2019 / 2019
  • Status I Trafik
  • Import / Införsel Nej
  • Först registrerad 2019-03-19
  • Trafik i Sverige 2019-06-05
  • Antal ägare 1
  • Senaste ägarbyte 2019-06-05
  • Senast besiktigad 2024-06-07
  • Mätarställning (besiktning) 12 057 mil
  • Nästa besiktning senast 2025-08-31
  • Miljöklass
  • Utsläppsklass Euro6
  • Försäkring Jämför försäkring
  • Malus skatt (År 1–3) 10532 SEK
  • Årlig skatt (År 4–) 4419 SEK
  • Skattemånad Okt, Feb, Jun
  • Kreditköp Nej
  • Lånekostnad Räkna ut lånekostnad
  • Leasad Nej

Ägare

Mätarställning

Senaste raporterade mätarställning var 12 057 mil vid en besiktning för 7 månader sedan.

Vi uppskattar att den lätta lastbilen körs 2 482 mil om året och att mätarställningen idag är ca 13 478 mil.

Mätarställningshistorik

  • Uppskattning13 478 mil2025-01-02

  • Besiktning12 057 mil2024-06-07

  • Besiktning7 095 mil2022-06-17

  • Registrerad0 mil2019-03-19

Mätarställningen är baserad på uppgifter från olika källor, såsom annonser, servicehistorik och besiktningar. I vissa fall kan värdet ha matats in manuellt, vilket kan leda till felaktigheter utan att det nödvändigtvis rör sig om avsiktlig vilseledning.

Värdering

Historik

  • Besiktigad2024-06-07

    Godkänd kontrollbesiktning vid 12 057 mil.

  • Besiktigad2022-06-17

    Godkänd kontrollbesiktning vid 7 095 mil.

  • Registrerad2019-06-05

    Registrerad för trafik i Sverige.

  • Ägarbyte2019-06-05

    Ny ägare registrerad.

  • Trafikstatus2019-06-05

    Påställd och får användas i trafik.

  • Ägarbyte2019-03-19

    Ny ägare registrerad.

  • Trafikstatus2019-03-19

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Förregistrerad2019-03-19

    Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.

  • TillverkadMarch 2019

    Den lätta lastbilen tillverkad.

Historiken är hämtad från flera källor, det är en återspegling av tillgänglig data från utvalda leverantörer och är inte alltid komplett.

Byggark

Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.

Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.

Teknisk data

  • Motoreffekt 150 HK / 110 kW
  • Motorvolym Okänd
  • Toppfart 161 km/h
  • Drivmedel Diesel
  • Växellåda Automat
  • Fyrhjulsdrift Ja
  • Ljudnivå körning 71 dB
  • Passagerare 2 st + förare
  • Draganordning Ja Kula

Dimensioner

  • Färg Vit
  • Kaross Lastbil
  • Längd 5650 mm
  • Bredd 2000 mm
  • Höjd 2235 mm
  • Tjänstevikt 2145 kg
  • Totalvikt 3000 kg
  • Lastvikt 855 kg
  • Släpvagnsvikt 2500 kg
  • Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
  • Släp totalvikt (B) Max 750 kg (Teoretisk)
  • Släp totalvikt (B+) Max 1250 kg (Teoretisk)
  • Antal axlar 2 axlar
  • Axelavstånd 3400 mm
  • Däck fram 205/65R16C 107T
  • Däck bak 205/65R16C 107T
  • Fälg fram 6,5JX16 ET52
  • Fälg bak 6,5JX16 ET52

Övrigt

  • Fordonskategori EU N1
  • Kväveoxider, NOX 78.7 mg/km

Testdata

NEDC körcykel för Diesel

  • CO2 Stad 183 g/km
  • CO2 Landsväg 171 g/km
  • Förbrukning Stad 7 l/100km
  • Förbrukning Landsväg 6.6 l/100km
Vad är NEDC

NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.