Volkswagen ID.4 PRO 4MOTION 210KW

Volkswagen ID.4 PRO 4MOTION 210KW

BSJ05G - WVGZZZE20RE034818
  • Notering
  • Favorit
  • Jämför
  • 2024 Modellår
  • Personbil Typ
  • Blå
    Färg
  • El Bränsle
  • Automat Växellåda
  • 4WD Drivhjul
  • Okänd Hästkrafter
  • 170 Wh/km Förbrukning
  • 0 mil Mätarställning
  • 2 Ägare Brukare
  • 7 Händelser I Historiken

Jag vill veta..

Liknande bilar till salu

Fordonsdata

  • Registreringsnummer BSJ05G
  • Chassinr / VIN WVGZZZE20RE034818
  • Fabrikat Volkswagen
  • Modell ID.4 PRO 4MOTION 210KW
  • Fordonsår / Modellår 2024 / 2024
  • Status I Trafik
  • Import / Införsel Nej
  • Först registrerad 2024-05-31
  • Trafik i Sverige 2024-06-27
  • Antal ägare 1
  • Senaste ägarbyte 2024-06-27
  • Senast besiktigad 2024-05-31
  • Mätarställning (besiktning) 0 mil
  • Nästa besiktning senast 2027-06-30

Ägare

Mätarställning

Det finns ingen mätarställning tillgänglig för detta fordon.

Värdering

Historik

  • Ägarbyte2024-06-27

    Ny ägare registrerad.

  • Registrerad2024-06-27

    Registrerad för trafik i Sverige.

  • Trafikstatus2024-06-27

    Påställd och får användas i trafik.

  • Ägarbyte2024-05-31

    Ny ägare registrerad.

  • Besiktigad2024-05-31

    Typgodkännande av EEG-intyg.

  • Förregistrerad2024-05-31

    Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.

  • Trafikstatus2024-05-31

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • TillverkadMay 2024

    Bilen tillverkad.

Historiken är hämtad från flera källor, det är en återspegling av tillgänglig data från utvalda leverantörer och är inte alltid komplett.

Byggark

Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.

Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.

Teknisk data

  • Motoreffekt Okänd
  • Motorvolym Okänd
  • Toppfart 180 km/h
  • Drivmedel El
  • Växellåda Automat
  • Fyrhjulsdrift Ja
  • Ljudnivå körning 68 dB
  • Passagerare 4 st + förare
  • Draganordning Nej

Dimensioner

  • Färg Blå
  • Kaross Stationsvagn Kombivagn
  • Längd 4582 mm
  • Bredd 1852 mm
  • Höjd 1614 mm
  • Tjänstevikt 2298 kg
  • Totalvikt 2760 kg
  • Lastvikt 462 kg
  • Släpvagnsvikt 1200 kg
  • Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
  • Släp totalvikt (B) Max 750 kg (Teoretisk)
  • Släp totalvikt (B+) Max 1490 kg (Teoretisk)
  • Antal axlar 2 axlar
  • Axelavstånd 2769 mm
  • Däck fram 235/55 R19 101T
  • Däck bak 255/50 R19 103T
  • Fälg fram 8,0JX19 ET45
  • Fälg bak 8,0JX19 ET45

Övrigt

  • Fordonskategori EU M1
  • Typgodkännandenr. e1*2018/858*00004*15
  • Kväveoxider, NOX Okänd

Testdata

WLTP körcykel för El

  • Räckvidd 517 km
  • Räckvidd Stad 660 km
  • Elförbrukning Blandad 170 Wh/km
Vad är WLTP

WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.

Beskrivning av indelningen
  • Låg belastning (Low):

    Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.

  • Medel belastning (Medium):

    Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.

  • Hög belastning (High):

    Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.

  • Extra hög belastning (Extra High):

    Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.

  • Blandad körning (Combined):

    Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.

Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.