-
2019 Modellår
-
Lätt lastbil Typ
-
Vit Färg
-
Diesel Bränsle
-
Automat Växellåda
-
2WD Drivhjul
-
101 HK Hästkrafter
-
7.1 l/100km Förbrukning
-
187 g/km Utsläpp
-
3 957 mil Mätarställning
-
4 Ägare Brukare
-
13 Händelser I Historiken
Jag vill veta..
- Registreringsnummer BKA32P
- Chassinr / VIN WF0SXXWPGSKK12017
- Fabrikat Ford
- Modell Transit Connect
- Fordonsår / Modellår 2019 / 2019
- Status I Trafik
- Import / Införsel Nej
- Först registrerad 2019-02-11
- Trafik i Sverige 2019-05-29
- Antal ägare 3
- Senaste ägarbyte 2023-03-01
- Senast besiktigad 2024-02-09
- Mätarställning (besiktning) 3 957 mil
- Nästa besiktning senast 2025-03-31
- Miljöklass
- Utsläppsklass Euro6
- Försäkring Jämför försäkring
- Malus skatt (År 1–3) 6916 SEK
- Årlig skatt (År 4–) 3353 SEK
- Skattemånad Maj, Sep, Jan
- Kreditköp Nej
- Lånekostnad Räkna ut lånekostnad
- Leasad Ja
Endast inloggade medlemmar kan se ägarinformation.
Bli medlem gratis direkt med bankID.
Varför behöver jag logga in?Ramavtalsanvändare?
Logga in med ditt företags e-postadress.Bli medlem gratis och se vem som äger bilen gratis, bilägare helt utan kostnad, vem har ägt bilen i 5 månader. Se alla personens fordon samt ägarinformation.
Skapa ett konto enkelt och säkert med bankID, direkt utan kostnad. Du kommer kunna se medelåldern för de privata ägarna och all anledningar kontaktinformation.
Ägarhistorik
-
Privatperson2024-05-14
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla ägare av bilen.
-
Bilhandlare2024-04-25
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla ägare av bilen.
-
Privatperson2024-05-14
Skapa ett konto enkelt och säkert med bankID och se alla fordon och ägarinformation.
-
Bilhandlare2024-04-23
även alla bilhandlare som har ägt bilen. . -
Företag2021-03-10
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla företags som har ägt bilen.
-
Finans / Leasingbolag2021-01-12
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla finansbolag som har ägt bilen.
Senaste raporterade mätarställning var 3 957 mil vid en besiktning för 11 månader sedan.
Vi uppskattar att den lätta lastbilen körs 1 752 mil om året och att mätarställningen idag är ca 5 498 mil.
Mätarställningshistorik
-
Uppskattning5 498 mil2024-12-26
-
Besiktning3 957 mil2024-02-09
-
Besiktning3 809 mil2024-01-26
-
Besiktning561 mil2022-03-07
-
Registrerad0 mil2019-02-11
-
Besiktigad2024-02-09
Godkänd kontrollbesiktning vid 3 957 mil.
-
Besiktigad2024-01-26
Ej godkänd kontrollbesiktning vid 3 809 mil.
-
Ägarbyte2023-03-01
Ny ägare registrerad.
-
Besiktigad2022-03-07
Godkänd kontrollbesiktning vid 561 mil.
-
Ägarbyte2019-09-17
Ny ägare registrerad.
-
Trafikstatus2019-09-17
Påställd och får användas i trafik.
-
Trafikstatus2019-05-31
Avställd och får ej användas i trafik.
-
Registrerad2019-05-29
Registrerad för trafik i Sverige.
-
Ägarbyte2019-05-29
Ny ägare registrerad.
-
Ägarbyte2019-02-11
Ny ägare registrerad.
-
Besiktigad2019-02-11
Typgodkännande av EEG-intyg.
-
Trafikstatus2019-02-11
Avställd och får ej användas i trafik.
-
Förregistrerad2019-02-11
Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.
-
TillverkadFebruary 2019
Den lätta lastbilen tillverkad.
Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.
Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.
- Motoreffekt 101 HK / 74 kW
- Motorvolym 1499 cm3
- Toppfart 169 km/h
- Drivmedel Diesel
- Växellåda Automat
- Fyrhjulsdrift Nej
- Ljudnivå körning 73 dB
- Passagerare 2 st + förare
- Draganordning Ja Kula
Dimensioner
- Färg Vit
- Kaross Skåpbil
- Längd 4825 mm
- Bredd 1835 mm
- Höjd 1960 mm
- Tjänstevikt 1800 kg
- Totalvikt 2240 kg
- Lastvikt 440 kg
- Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
- Släp totalvikt (B) Max 1260 kg (Teoretisk)
- Släp totalvikt (B+) Max 2010 kg (Teoretisk)
- Antal axlar 2 axlar
- Axelavstånd 3062 mm
- Däck fram 205/60 R16 96H
- Däck bak 205/60 R16 96H
- Fälg fram 6.5JX16X50.0
- Fälg bak 6.5JX16X50.0
Övrigt
- Fordonskategori EU N1
- Kväveoxider, NOX Okänd
WLTP körcykel för Diesel
- CO2 Låg 194 g/km
- CO2 Medel 171 g/km
- CO2 Hög 165 g/km
- CO2 Extra Hög 213 g/km
- CO2 Blandad 187 g/km
- Förbrukning Låg 7.4 l/100km
- Förbrukning Medel 6.5 l/100km
- Förbrukning Hög 6.3 l/100km
- Förbrukning Extra Hög 8.1 l/100km
- Förbrukning Blandad 7.1 l/100km
Vad är WLTP
WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.
Beskrivning av indelningen
-
Låg belastning (Low):
Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.
-
Medel belastning (Medium):
Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.
-
Hög belastning (High):
Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.
-
Extra hög belastning (Extra High):
Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.
-
Blandad körning (Combined):
Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.
Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.
NEDC körcykel för Diesel
- CO2 Stad 159 g/km
- CO2 Landsväg 139 g/km
- Förbrukning Stad 6.1 l/100km
- Förbrukning Landsväg 5.3 l/100km
Vad är NEDC
NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.