-
2024 Modellår
-
Personbil Typ
-
Vit Färg
-
El Bränsle
-
Automat Växellåda
-
2WD Drivhjul
-
Okänd Hästkrafter
-
162 Wh/km Förbrukning
-
0 mil Mätarställning
-
3 Ägare Brukare
-
8 Händelser I Historiken
Jag vill veta..
- Registreringsnummer ATB55J
- Chassinr / VIN KNACR811FR5115799
- Fabrikat Kia
- Modell Niro
- Fordonsår / Modellår 2024 / 2024
- Status I Trafik
- Import / Införsel Nej
- Först registrerad 2024-04-03
- Trafik i Sverige 2024-08-19
- Antal ägare 1
- Senaste ägarbyte 2024-08-19
- Senast besiktigad 2024-04-03
- Mätarställning (besiktning) 0 mil
- Nästa besiktning senast 2027-08-31
- Miljöklass Ecel
- Utsläppsklass El
- Försäkring Jämför försäkring
- Årlig skatt 360 SEK
- Skattemånad Oktober
- Kreditköp Nej
- Lånekostnad Räkna ut lånekostnad
- Leasad Ja
Endast inloggade medlemmar kan se ägarinformation.
Bli medlem gratis direkt med bankID.
Varför behöver jag logga in?Ramavtalsanvändare?
Logga in med ditt företags e-postadress.Bli medlem gratis och se vem som äger bilen gratis, bilägare helt utan kostnad, vem har ägt bilen i 5 månader. Se alla personens fordon samt ägarinformation.
Skapa ett konto enkelt och säkert med bankID, direkt utan kostnad. Du kommer kunna se medelåldern för de privata ägarna och all anledningar kontaktinformation.
Ägarhistorik
-
Privatperson2024-05-14
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla ägare av bilen.
-
Bilhandlare2024-04-25
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla ägare av bilen.
-
Privatperson2024-05-14
Skapa ett konto enkelt och säkert med bankID och se alla fordon och ägarinformation.
-
Bilhandlare2024-04-23
även alla bilhandlare som har ägt bilen. . -
Företag2021-03-10
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla företags som har ägt bilen.
-
Finans / Leasingbolag2021-01-12
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla finansbolag som har ägt bilen.
Det finns ingen mätarställning tillgänglig för detta fordon.
-
Trafikstatus2024-08-19
Påställd och får användas i trafik.
-
Ägarbyte2024-08-19
Ny ägare registrerad.
-
Registrerad2024-08-19
Registrerad för trafik i Sverige.
-
Ägarbyte2024-08-06
Ny ägare registrerad.
-
Ägarbyte2024-04-03
Ny ägare registrerad.
-
Besiktigad2024-04-03
Typgodkännande av EEG-intyg.
-
Förregistrerad2024-04-03
Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.
-
Trafikstatus2024-04-03
Avställd och får ej användas i trafik.
-
TillverkadFebruary 2024
Bilen tillverkad.
Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.
Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.
- Motoreffekt Okänd
- Motorvolym Okänd
- Toppfart 167 km/h
- Drivmedel El
- Växellåda Automat
- Fyrhjulsdrift Nej
- Ljudnivå körning 67 dB
- Passagerare 4 st + förare
- Draganordning Nej
Dimensioner
- Färg Vit
- Kaross Stationsvagn Kombivagn
- Längd 4420 mm
- Bredd 1825 mm
- Höjd 1570 mm
- Tjänstevikt 1770 kg
- Totalvikt 2200 kg
- Lastvikt 430 kg
- Släpvagnsvikt obromsad 300 kg
- Släp totalvikt (B) Max 1300 kg (Teoretisk)
- Släp totalvikt (B+) Max 2050 kg (Teoretisk)
- Antal axlar 2 axlar
- Axelavstånd 2720 mm
- Däck fram 215/55R1794V
- Däck bak 215/55R1794V
- Fälg fram 7.0JX17/ET52/A
- Fälg bak 7.0JX17/ET52/A
Övrigt
- Fordonskategori EU M1
- Typgodkännandenr. e9*2018/858*11241*02
- Kväveoxider, NOX Okänd
WLTP körcykel för El
- Räckvidd 460 km
- Räckvidd Stad 604 km
- Elförbrukning Blandad 162 Wh/km
Vad är WLTP
WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.
Beskrivning av indelningen
-
Låg belastning (Low):
Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.
-
Medel belastning (Medium):
Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.
-
Hög belastning (High):
Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.
-
Extra hög belastning (Extra High):
Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.
-
Blandad körning (Combined):
Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.
Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.