Volkswagen TRP P-U EH

Volkswagen TRP P-U EH

ASU289 - WV3ZZZ7JZKX007034
  • Notering
  • Favorit
  • Jämför
  • 2019 Modellår
  • Lätt lastbil Typ
  • Vit
    Färg
  • Diesel Bränsle
  • Manuell Växellåda
  • 2WD Drivhjul
  • 102 HK Hästkrafter
  • 6.6 l/100km Förbrukning
  • 172 g/km Utsläpp
  • 685 mil Mätarställning
  • 3 Ägare Brukare
  • 9 Händelser I Historiken

Jag vill veta..

Liknande lätta lastbilar till salu

Fordonsdata

  • Registreringsnummer ASU289
  • Chassinr / VIN WV3ZZZ7JZKX007034
  • Fabrikat Volkswagen
  • Modell TRP P-U EH
  • Fordonsår / Modellår 2018 / 2019
  • Status I Trafik
  • Import / Införsel Nej
  • Först registrerad 2018-10-25
  • Trafik i Sverige 2019-04-26
  • Antal ägare 1
  • Senaste ägarbyte 2019-04-26
  • Senast besiktigad 2024-04-18
  • Mätarställning (besiktning) 685 mil
  • Nästa besiktning senast 2025-06-30
  • Miljöklass
  • Utsläppsklass Euro6
  • Försäkring Jämför försäkring
  • Malus skatt (År 1–3) 10049 SEK
  • Årlig skatt (År 4–) 4277 SEK
  • Skattemånad Feb, Jun, Okt
  • Kreditköp Nej
  • Lånekostnad Räkna ut lånekostnad
  • Leasad Ja

Ägare

Mätarställning

Senaste raporterade mätarställning var 685 mil vid en besiktning för 9 månader sedan.

Vi uppskattar att den lätta lastbilen körs 110 mil om året och att mätarställningen idag är ca 763 mil.

Mätarställningshistorik

  • Uppskattning763 mil2025-01-03

  • Besiktning685 mil2024-04-18

  • Besiktning426 mil2022-04-20

  • Registrerad0 mil2018-10-25

Mätarställningen är baserad på uppgifter från olika källor, såsom annonser, servicehistorik och besiktningar. I vissa fall kan värdet ha matats in manuellt, vilket kan leda till felaktigheter utan att det nödvändigtvis rör sig om avsiktlig vilseledning.

Värdering

Historik

  • Besiktigad2024-04-18

    Godkänd kontrollbesiktning vid 685 mil.

  • Besiktigad2022-04-20

    Godkänd kontrollbesiktning vid 426 mil.

  • Ägarbyte2019-04-26

    Ny ägare registrerad.

  • Registrerad2019-04-26

    Registrerad för trafik i Sverige.

  • Trafikstatus2019-04-26

    Påställd och får användas i trafik.

  • Ägarbyte2019-01-22

    Ny ägare registrerad.

  • Trafikstatus2018-10-25

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Förregistrerad2018-10-25

    Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.

  • Ägarbyte2018-10-25

    Ny ägare registrerad.

  • TillverkadOctober 2018

    Den lätta lastbilen tillverkad.

Historiken är hämtad från flera källor, det är en återspegling av tillgänglig data från utvalda leverantörer och är inte alltid komplett.

Byggark

Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.

Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.

Teknisk data

  • Motoreffekt 102 HK / 75 kW
  • Motorvolym 1968 cm3
  • Toppfart 141 km/h
  • Drivmedel Diesel
  • Växellåda Manuell
  • Fyrhjulsdrift Nej
  • Ljudnivå körning 73 dB
  • Passagerare 2 st + förare
  • Draganordning Ja Kula

Dimensioner

  • Färg Vit
  • Kaross Lastbil
  • Längd 5650 mm
  • Bredd 2000 mm
  • Höjd 2300 mm
  • Tjänstevikt 2365 kg
  • Totalvikt 3200 kg
  • Lastvikt 835 kg
  • Släpvagnsvikt 2200 kg
  • Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
  • Släp totalvikt (B) Max 750 kg (Teoretisk)
  • Släp totalvikt (B+) Max 1050 kg (Teoretisk)
  • Antal axlar 2 axlar
  • Axelavstånd 3400 mm
  • Däck fram 205/65R16C 107/105T
  • Däck bak 205/65R16C 107/105T
  • Fälg fram 6,5JX16 ET52
  • Fälg bak 6,5JX16 ET52

Övrigt

  • Fordonskategori EU N1
  • Kväveoxider, NOX 55.5 mg/km

Testdata

NEDC körcykel för Diesel

  • CO2 Stad 202 g/km
  • CO2 Landsväg 155 g/km
  • Förbrukning Stad 7.7 l/100km
  • Förbrukning Landsväg 5.9 l/100km
Vad är NEDC

NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.