Volkswagen TRP P-U DH

Volkswagen TRP P-U DH

AMP724 - WV3ZZZ7JZKX006374
  • Notering
  • Favorit
  • Jämför
  • 2019 Modellår
  • Lätt lastbil Typ
  • Vit
    Färg
  • Diesel Bränsle
  • Manuell Växellåda
  • 2WD Drivhjul
  • 150 HK Hästkrafter
  • 6.8 l/100km Förbrukning
  • 179 g/km Utsläpp
  • 8 243 mil Mätarställning
  • 3 Ägare Brukare
  • 9 Händelser I Historiken

Jag vill veta..

Liknande lätta lastbilar till salu

Fordonsdata

  • Registreringsnummer AMP724
  • Chassinr / VIN WV3ZZZ7JZKX006374
  • Fabrikat Volkswagen
  • Modell TRP P-U DH
  • Fordonsår / Modellår 2018 / 2019
  • Status I Trafik
  • Import / Införsel Nej
  • Först registrerad 2018-10-18
  • Trafik i Sverige 2018-11-14
  • Antal ägare 1
  • Senaste ägarbyte 2018-11-14
  • Senast besiktigad 2023-12-08
  • Mätarställning (besiktning) 8 243 mil
  • Nästa besiktning senast 2025-02-28
  • Miljöklass
  • Utsläppsklass Euro6
  • Försäkring Jämför försäkring
  • Malus skatt (År 1–3) 10893 SEK
  • Årlig skatt (År 4–) 4526 SEK
  • Skattemånad Aug, Dec, Apr
  • Kreditköp Nej
  • Lånekostnad Räkna ut lånekostnad
  • Leasad Ja

Ägare

Mätarställning

Senaste raporterade mätarställning var 8 243 mil vid en besiktning för 1 år sedan.

Vi uppskattar att den lätta lastbilen körs 1 752 mil om året och att mätarställningen idag är ca 10 125 mil.

Mätarställningshistorik

  • Uppskattning10 125 mil2025-01-03

  • Besiktning8 243 mil2023-12-08

  • Besiktning4 689 mil2021-12-08

  • Registrerad0 mil2018-10-18

Mätarställningen är baserad på uppgifter från olika källor, såsom annonser, servicehistorik och besiktningar. I vissa fall kan värdet ha matats in manuellt, vilket kan leda till felaktigheter utan att det nödvändigtvis rör sig om avsiktlig vilseledning.

Värdering

Historik

  • Besiktigad2023-12-08

    Godkänd kontrollbesiktning vid 8 243 mil.

  • Besiktigad2021-12-08

    Godkänd kontrollbesiktning vid 4 689 mil.

  • Ägarbyte2018-11-14

    Ny ägare registrerad.

  • Registrerad2018-11-14

    Registrerad för trafik i Sverige.

  • Trafikstatus2018-11-14

    Påställd och får användas i trafik.

  • Ägarbyte2018-11-07

    Ny ägare registrerad.

  • Trafikstatus2018-10-18

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Förregistrerad2018-10-18

    Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.

  • Ägarbyte2018-10-18

    Ny ägare registrerad.

  • TillverkadOctober 2018

    Den lätta lastbilen tillverkad.

Historiken är hämtad från flera källor, det är en återspegling av tillgänglig data från utvalda leverantörer och är inte alltid komplett.

Byggark

Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.

Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.

Teknisk data

  • Motoreffekt 150 HK / 110 kW
  • Motorvolym 1968 cm3
  • Toppfart 167 km/h
  • Drivmedel Diesel
  • Växellåda Manuell
  • Fyrhjulsdrift Nej
  • Ljudnivå körning 73 dB
  • Passagerare 5 st + förare
  • Draganordning Ja Kula

Dimensioner

  • Färg Vit
  • Kaross Lastbil
  • Längd 5600 mm
  • Bredd 2000 mm
  • Höjd 1990 mm
  • Tjänstevikt 2070 kg
  • Totalvikt 2800 kg
  • Lastvikt 730 kg
  • Släpvagnsvikt 2500 kg
  • Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
  • Släp totalvikt (B) Max 750 kg (Teoretisk)
  • Släp totalvikt (B+) Max 1450 kg (Teoretisk)
  • Antal axlar 2 axlar
  • Axelavstånd 3400 mm
  • Däck fram 205/65R16C
  • Däck bak 205/65R16C
  • Fälg fram 6½JX16H2 ET51
  • Fälg bak 6½JX16H2 ET51

Övrigt

  • Fordonskategori EU N1
  • Kväveoxider, NOX 61.1 mg/km

Testdata

NEDC körcykel för Diesel

  • CO2 Stad 202 g/km
  • CO2 Landsväg 164 g/km
  • Förbrukning Stad 7.7 l/100km
  • Förbrukning Landsväg 6.3 l/100km
Vad är NEDC

NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.