-
2023 Modellår
-
Personbil Typ
-
Ljusgrå Färg
-
Bensin Bränsle
-
Variomatic Växellåda
-
4WD Drivhjul
-
190 HK Hästkrafter
-
6 l/100km Förbrukning
-
136 g/km Utsläpp
-
0 mil Mätarställning
-
4 Ägare Brukare
-
10 Händelser I Historiken
Jag vill veta..
- Registreringsnummer AGB82P
- Chassinr / VIN JTJCKBEZ502032969
- Fabrikat Lexus
- Modell NX350H
- Fordonsår / Modellår 2023 / 2023
- Status Avställd
- Import / Införsel Nej
- Först registrerad 2024-03-08
- Trafik i Sverige 2024-03-22
- Antal ägare 3
- Senaste ägarbyte 2024-11-25
- Senast besiktigad 2024-03-08
- Mätarställning (besiktning) 0 mil
- Nästa besiktning senast 2027-03-31
- Miljöklass
- Utsläppsklass Elhybrid
- Försäkring Jämför försäkring
- Malus skatt (År 1–3) 7162 SEK
- Årlig skatt (År 4–) 910 SEK
- Skattemånad Maj, Sep, Jan
- Kreditköp Nej
- Leasad Nej
Endast inloggade medlemmar kan se ägarinformation.
Bli medlem gratis direkt med bankID.
Varför behöver jag logga in?Ramavtalsanvändare?
Logga in med ditt företags e-postadress.Bilen ägs av Förnamn Efternamn en privatperson från från Staden , han har ägt bilen i 5 månader. Se alla hans fordon samt ägarinformation.
Vi uppskattar att bilen har haft två faktiska brukare varav en privatperson. Medelåldern för de privata ägarna är 44 år.
Ägarhistorik
-
Privatperson2024-05-14
Ola Sevandersson från Sundsvall har ägt bilen i 5 månader.
-
Bilhandlare2024-04-25
En filial i Malmö av Bilia Outlet AB ägde bilen i 3 veckor.
-
Privatperson2024-05-14
Ola Sevandersson från Sundsvall har ägt bilen i 5 månader.
-
Bilhandlare2024-04-23
Bilia Center AB från Täby ägde bilen i 2 dagar.
-
Företag2021-03-10
Nelson-Agentur Aktiebolag från Malmö ägde bilen i 3 år och 1 månad.
-
Finans / Leasingbolag2021-01-12
En filial i Malmö av Volkswagen Finans Sverige AB ägde bilen i 2 månader.
Det finns ingen mätarställning tillgänglig för detta fordon.
-
Trafikstatus2024-11-26
Avställd och får ej användas i trafik.
-
Ägarbyte2024-11-25
Ny ägare registrerad.
-
Ägarbyte2024-03-25
Ny ägare registrerad.
-
Registrerad2024-03-22
Registrerad för trafik i Sverige.
-
Trafikstatus2024-03-22
Påställd och får användas i trafik.
-
Ägarbyte2024-03-16
Ny ägare registrerad.
-
Ägarbyte2024-03-08
Ny ägare registrerad.
-
Trafikstatus2024-03-08
Avställd och får ej användas i trafik.
-
Besiktigad2024-03-08
Typgodkännande av EEG-intyg.
-
Förregistrerad2024-03-08
Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.
-
TillverkadDecember 2023
Bilen tillverkad.
- Motoreffekt 190 HK / 140 kW
- Motorvolym 2487 cm3
- Toppfart 200 km/h
- Drivmedel Bensin
- Växellåda Variomatic
- Fyrhjulsdrift Ja
- Ljudnivå körning 67 dB
- Passagerare 4 st + förare
- Draganordning Nej
Dimensioner
- Färg Ljusgrå
- Kaross Fordon Fler Ändamål
- Längd 4660 mm
- Bredd 1865 mm
- Höjd 1660 mm
- Tjänstevikt 1884 kg
- Totalvikt 2380 kg
- Lastvikt 496 kg
- Släpvagnsvikt 1500 kg
- Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
- Släp totalvikt (B) Max 1120 kg (Teoretisk)
- Släp totalvikt (B+) Max 1870 kg (Teoretisk)
- Antal axlar 2 axlar
- Axelavstånd 2690 mm
- Däck fram 235/60R18
- Däck bak 235/60R18
- Fälg fram 18X7 1/2J ET35
- Fälg bak 18X7 1/2J ET35
Övrigt
- Fordonskategori EU M1
- Typgodkännandenr. e6*2018/858*00081*01
- Kväveoxider, NOX Okänd
WLTP
Körcykel för Bensin
- CO2 Låg 141 g/km
- CO2 Medel 114 g/km
- CO2 Hög 118 g/km
- CO2 Extra Hög 163 g/km
- CO2 Blandad 136 g/km
- Förbrukning Låg 6.2 l/100km
- Förbrukning Medel 5 l/100km
- Förbrukning Hög 5.2 l/100km
- Förbrukning Extra Hög 7.2 l/100km
- Förbrukning Blandad 6 l/100km
Vad är WLTP
WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.
Beskrivning av indelningen
-
Låg belastning (Low):
Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.
-
Medel belastning (Medium):
Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.
-
Hög belastning (High):
Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.
-
Extra hög belastning (Extra High):
Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.
-
Blandad körning (Combined):
Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.
Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.